به گزارش پایگاه خبری فاخر زنجان ،علی محمد نادرخانی ضمن استقبال از تشکیل کارگروه مدیران دفاتر ارتباط با مشتریان اظهار کرد: انتظار داریم تجارب سازنده و دانش مدیران و عوامل این مجموعه جهت ارتقاء خدمات به مردم اشتراک گذاری و انتقال یابد.
رئیس مرکز ملی CRM شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این جلسه ضمن بیان نکات فنی به بررسی دستورالعمل های ارسالی از سوی شرکت مهندسی جهت تهیه نرم افزارهای تخصصی برای مراکز ارتباط با مشتریان پرداخت.
امیر مهدی سوری بیان کرد: این نشست ها با هدف انتقال تجربیات و همکاری استانها جهت پیشرفت مراکز CRM از اهمیت بسزایی برخوردار است.
در این نشست یک روزه علاوه بر تشکیل جلسات مختلف، مدیران مراکز ارتباط با مشتریان شمالغرب کشور با بازدید میدانی از مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات این مرکز قرار گرفتند.